T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
ELAZIĞ / MERKEZ - Elazığ Belediyesi Anaokulu

Etiket Sonuçları: eTwinning

Nis

TOWARDS THE FUTURE WİTH TRADITIONS    Geleneklerle Geleceğe Doğru

4-8 yaş arası çocuklarda hatalı ekran kullanımının önüne geçmek için geleneksel oyun ve etkinlikleri tanıtacağız. Ebeveynler arasında farkındalık yaratacağız ve çocukları yaşlarına ve gelişimlerine uygun ikili veya daha büyük gruplara dahil ederek sosyalleşmelerini sağlayacağız. Okul-aile işbirliğini aktif tutacak ve aileleri sürece dahil edeceğiz. Böylece eğitime okulda başlayıp evde devam edeceğiz. geleneksel oyunlar veya etkinlikler ve bunların hayatımızdaki değeri; Farklı yöntem-teknik ve etkinliklerle süreci canlı tutarak öğrencilere somut deneyimler kazanmaları ve aktif katılımları konusunda rehberlik edeceğiz. Atölye çalışmaları ile öğrencilerimize yaparak, yaşayarak daha fazla öğrenme fırsatı sunacağız. Böylece çocukların hayal gücünü, problem çözme becerilerini artırmayı ve 21. yüzyıla katkı sağlamayı hedefliyoruz. Nitelikleri sağlamayı planlıyoruz. Kısacası çocuklar sosyal hayata daha fazla dahil olacaklar. Kendilerini daha iyi ifade etmeyi ve diğer kişinin duygularını anlamayı öğrenecekler. Ebeveynler sürece aktif olarak katılacaktır. Çocuklarını doğru ve yeterli miktarda ekrana nasıl maruz bırakabilecekleri konusunda fikir sahibi olacaklar.

Mrt

Okulumuz Öğretmenlerinden Hilal ERCAN'ın  "Sınıfımda Uğur Böceği Var Projesi" okulumuzda uygulanmaya başlamıştır.Projemiz Türkiye,Hırvatistan,Romanya,Litvanya,Polonya,Portekiz ve Slovakya dan 24 öğretmen ve öğrencilerle uygulanacaktır.

 

Öğrencilerimiz bu projede;uğur böceği pupasını,  yaşam döngüsünü, yaşam alanlarını ve fiziksel özelliklerini öğrenecekler.

 

Uğur böceğinin kendini koruması ve savunması, uğur böceği yumurtaları ve uğur böceğinin yumurta bırakması gibi konularda drama çalışmaları yapacaklar. Yaprak biti yiyerek beslenen uğur böceklerini, yumurtalarını, yavru uğur böceklerini ve ağaçlara zarar veren böcekleri tanıyacaklar.“Uğur böcekleri ağaçları nasıl kurtarıyor?” sorusuna fen ve doğa etkinlikleriyle cevap bulmaya çalışacaklar. Uğur böceği modeli oluşturarak uğur böceğindeki ve kendi vücutlarındaki simetriyi keşfedip simetri kavramını öğrenecekler.

 

Uğur Böcekleri aktiviteleri ile öğrencilerimizde; modelleme, karşılaştırma, tahminde bulunma, sıralama, ilişki kurma ve simetri ile ilgili sezgisel anlayış kavramları kazandırılacaktır.

 

Öğretmenimize ve ögrencilerimize projelerinde başarılar dileriz

Mrt

"Science in Class" adlı projemiz Türkiye Slovenya ortaklığında 14 yabancı 9 türk ortağın katılımıyla yürütülmektedir. Projemiz, okul öncesi çocukların matematik sonuçlarını gözlemlemelerini ve yakından anlamalarını sağlamak için bilim ve matematiği keşfetmeyi amaçlamaktadır. Uygulamalı deneyimler, deneyler ve gözlemler yoluyla kalıcı bir matematik anlayışını teşvik ederek, okullarda uygulanan müfredatla birlikte fen ve matematiği kavramayı amaçlamaktadır. Ayrıca proje, doğaya özen göstererek sürdürülebilirliği teşvik etmeyi amaçlıyor. Bilim, yalnızca sınıf içi etkinliklerle değil, doğada yapılan çeşitli gözlem, araştırma ve incelemelerle de öğretilmektedir, öğretmeyi amaçlamaktadır.

Ock

Türkiye , Azerbaycan, Kosova ve Arnavutluk ülkelerinden ortakları bulunan "Web 2.0 İle Oyun Zamanı" eTwinning projesine okulumuz öğrencileriyle katıldık. 

We participated with the students of our school in the "Game Time with Web 2.0" eTwinning project, which has partners from Türkiye, Azerbaijan, Kosovo and Albania.

Haz

Haz

Okulumuz ögretmenlerinden 4 Yas A şubesi ögretmeni Ayşe Gürcü ve ögrencilerinin katilim gösterdigi proje Yenilenebilir Enerji Kaynaklarinin önemini yaparak yaşayarak içselleştirmeyi hedeflemiştir.

Büyüyen enerji, giderek en önem verilen bir kavram olarak tüm insanları etkiliyor. Özellikle “sürdürülebilir gelişme” konseptinin dünyada tüm toplumların üzerinde önemle bağlı olduğu bir konuya ulaşması, günümüzde, alışılagelmiş enerji verimliliği Verimli üretim ve tüketim, çevre veriminin en aza indirilmesi yanında, temiz ve tükenmez enerji kaynaklarına (Güneş, rüzgar, biokütle, yeriçi ısısı gibi) birleşme götürüldü. Özellikle artan enerji talebinin büyük ölçüde fosil yakıtlardan karşılanan sonuçlar olarak ortaya çıkan küresel ısınma ve çevre kirliliği sorunları ile fosil yakıtların uzak olmayan bir yüzeyinin tükenmesi öngörüsüyle ortaya çıkan enerji türlerinin yaygınlaşmasına neden olmuştur.Projemiz; Anasınıfı çocuklarının fen, bilim, teknoloji, matematik, mühendislik alanlarından edindiği bilgiler ile günlük yaşamındaki yenilenebilir enerji kaynakları ile ilgili  var olan sorunlara yaratıcı çözümler üretebilme, eleştirel düşünme gibi 21. yüzyıl becerileri kazanmalarını sağlamaktadır. Projenin tüm katılımcıları anasınıflarından oluşturulması vesilesiyle, okullar arasında iş birliği geliştirmeyi de hedeflemektedir

May

eTwinning günü okulumuzda yer aldığı Materyalin Doğadan projemizle ortak ürün çıkartılarak kutlandı. Doğadan materyaller kullanılarak her ortak kendine düşen harfi doğadan materyallerle hazırladı emeği geçenlere teşekkür ederiz.

Mrt

Okulumuz öğretmenlerinden Hilal ERCAN 'ın ortaklığını yaptığı "Materyalim Doğadan Projesi" okulumuzda uygulanmaya başlanmıştır.Projemiz ülkemizin farklı şehirlerinden 8 Türk ortak  ve Romanya,Polonya,Litvanya,Bulgaristan dan 8 yabancı ortak olmak üzere 16 ortakla  uygulanmaktadır.Doğada olan toprak,taş,dal,yaprak,kozalak,çiçek materyallerini Türkçe Dil,Fen ve Doğa,matematik,oyun,sanat,drama,okuma yazmaya hazırlık çalışmalarında bütünleştirerek kullanacağız.Doğal materyaller çocuğun doğayla birebir iletişim kurmasını sağlar. Çocuğu doğa ile bütünleştirir. Doğa çocuklara doğal öğrenme ortamı ve doğal materyaller sunar. Bu doğal materyaller çocuğun hayal gücünü, yaratıcılığını, problem çözme becerisini geliştirir. Çocukların sürekli oyuncak arayışları doğayla karşılanabilir. Bir çocuk toprağa dokunmadıkça, suyla oynamadıkça hiçbir oyuncak çocuğun bu eksikliğini gideremez.Çocukların farklı materyallerle etkileşim kurmaları onların farkındalık düzeyini artırmaktadır. Bu nedenle çocuklar farklı materyallerle eğitilmeli, çevrelerini, doğayı ve dünyayı doğal  materyaller aracılığıyla tanıma fırsatına sahip olmalıdırlar.

Küçük yaşlardan itibaren çevrelerindeki doğal materyalleri kendi ihtiyaçları doğrultusunda kullanmayı öğrenen çocuklar ileride çevre koruma bilincine sahip yetişkin bireyler olarak toplumda yer alacaklardır. 

Ock

Okulumuzda 2021/2022 eğitim öğretim yılında yürütülen 19 adet eTwinning projesi kalite etiketiyle ödüllendirildi. 

Ock

Bir Elmanın İki Yarısı Projesi Web 2.0 Eğitim Araçları Eğitimi kapsamında yapılacak olan etkinliğin bilgileri görselde mevcuttur.

Ock

Okulumuzun öğretmenlerinden Burcu Sevilay Gönültaş'ın yürüttüğü eTwinning projesi ile ilgili detaylar alttaki görselde mevcuttur. 

Ock

Okulumuzun öğretmenlerinden Burcu Sevilay Gönültaş'ın yürüttüğü eTwinning projesi ile ilgili detaylar alttaki görselde mevcuttur. 

Ock

Okulumuzun öğretmenlerinden Burcu Sevilay Gönültaş'ın yürüttüğü eTwinning projesi ile ilgili detaylar alttaki görselde mevcuttur. 

Ock

Okulumuzun öğretmenlerinden Burcu Sevilay Gönültaş'ın yürüttüğü eTwinning projesi ile ilgili detaylar alttaki görselde mevcuttur. 

Ock

Okulumuzun öğretmenlerinden Burcu Sevilay Gönültaş'ın yürüttüğü eTwinning projesi ile ilgili detaylar alttaki görselde mevcuttur. 

Nis

Okulumuz öğretmenleri Serpil Topuz ve Ayşe Gürcü tarafından yürütülen "Filozof Çocuklar" adlı projemizin; Bilim Merkezi'nde çocuk hakları konulu  yerinde etkinlik atölye çalışması yaparak çocuklar farklı bir deneyim yaşadılar.

Nis

Gems Elephants and cubs projemizin Dünya Su Günü özel veli webinarımız a tüm velilerimiz davetlidir. 

Nis

 Elazığ İl Milli Eğitim Müdürlüğü,  eTwinnning İl koordinatörlüğü tarafından düzenlenen Elazığ eTwinning Paylaşim Günleri-2022'de "Stem İle Yolculuk Zamanı(Travel Time with STEM)" projemiz ile Zeynep Cengiz öğretmenimiz görev alacaktır.

Nis

 Elazığ İl Milli Eğitim Müdürlüğü,  eTwinnning İl koordinatörlüğü tarafından düzenlenen Elazığ eTwinning Paylaşim Günleri-2022'de "Bir Adım Bin Umut (One Step Thousand Hope) projemiz ile Burcu Sevilay Gönültaş öğretmenimiz görev alacaktır.

Nis

Değerlerimle Burdayım etwining projesi kapsamında 2 Nisan otizm Farkındalık Günü nde Burcu Sevilay GÖNÜLTAŞ rehberliğinde mavi renk temali toplu okul etkinlikleri düzenlendi. Değerlerimizden farklılıklara saygı duymak konusuna vurgu yapıldı.

Nis

Okulumuz öğretmeni Burcu Sevilay GÖNÜLTAŞ rehberliğinde yürütülen DEĞERLERİMLE BURDAYIM e twining projesi kapsamında öğrencilerimizle sevgi konulu etkinlikler yapılarak e dergi hazırlandı.

Mrt

Okulumuzda 21 Mart Down Sendromu Günü dolayısıyla Burcu Sevilay GÖNÜLTAŞ rehberliğinde özel eğitim öğrencilerine yönelik yürütülen "Bir Adım Bin Umut" projesi kapsamında çeşitli etkinlikler düzenlendi. Renkli çorap tasarım sergisi  gerçekleştirildi. Farkındalık duvarına el baskısı yapıldı.

Mrt

eTwinning hakkında bilgi verme, mevcut projeler hakkında bilgilendirme ve projelere katılım amacıyla İl Milli Eğitim Müdürlüğü Arge Birimi üyesi Ekrem Cengiz AKDENİZ tarafından okulumuzda bilgilendirme toplantısı gerçekleştirildi. Okulumuz olarak kendilerine teşekkür ederiz. 

Mrt

Okulumuz öğretmenlerinden Becerikli Eller Sınıfı öğretmeni Ayşe PİRİNÇÇİ,  ortaklarından biri olduğu BİR ÇOCUĞUN ÖYKÜSÜ eTwinning projesinin yaygınlaştırma kapsamında hazırladığı broşürün eTwinning İl Koordinatörümüz Ekrem Cengiz AKDENİZ'e tanıtımını yapmıştır.

Mrt

Okulumuz öğretmenlerinden Gülen Yüzler Sınıfı öğretmeni Serpil TOPUZ,  ortaklarından biri olduğu BİR ÇOCUĞUN ÖYKÜSÜ eTwinning projesinin yaygınlaştırma kapsamında hazırladığı broşürün eTwinning İl Koordinatörümüz Ekrem Cengiz AKDENİZ'e tanıtımını yapmıştır.

Mrt

Okulumuz öğretmeni Burcu Sevilay GÖNÜLTAŞ rehberliğinde  özel eğitim öğrencilerine yönelik yürütülecek olan BİR ADIM BİN UMUT isimli eTwinning projemiz başlamıştır. Bu proje ile özel eğitim öğrencilerimizin sanat, spor ve doğa temalı etkinliklerle akranlarıyla buluşup, kaynaşması ve bireysel farklılıkların kabulu sağlanacaktır.

Şbt

28.02.2022 Pazartesi akşamı, "Dile Gelen Resimler" projesinde öğrenci  webinarimiz var. Tüm  öğrencilerimizi kağıdı  ve boyalarıyla  bekliyoruz...

Şbt

Okulumuz öğretmenlerinden Hilal ERCAN  GEMS ELEPHANTS AND CUBS adlı projede yer almaktadır. Proje içeriği videoda mevcuttur.

Şbt

2021-2022 eğitim öğretim yılında okulumuz öğretmenlerinden Serpil Topuz ve Ayşe Gürcü,   5 Yaş Gülen Yüzler ve 4 yaş Ateş Böcekleri  Sınıfı öğrencilerinin de yer aldığı Türkiye ,Azerbaycan ve Romanya ortaklı Filozof Çocuklar- Philospher Kids adlı projemiz Ekim ayı ile başladı. Proje Mart ayına kadar devam edecektir. 

Ock

12 ocak çarşamba günü  saat 20.00 da resim yorumlama seminerimize tüm velilerimizi bekliyoruz. Seminer için gerekli bilgiler (ID ve şifre), görselde mevcuttur.

Ara

Sağlıklı Besleniyorum! Meyve, Süt ve Kuruyemiş Günleri 

 

Okulumuz öğretmenlerinden Serpil TOPUZ ve Ayşe PİRİNÇÇİ'nin ortaklığını yürüttüğü Sağlıklı Yaşam Merdiveni isimli e-Twinning projesi kapsamında öğrencilerimize sağlıklı beslenmenin önemi konusunda farkındalık kazandırmak için meyve, süt ve kuruyemiş günleri etkinlikleri düzenlendi 

 

Söz konusu etkinlikte öğrencilerimiz ambalajlı ve hazır gıdalardan ziyade doğal ve organik beslenmenin insan sağlığındaki önemini bir kez daha hatırladılar.

Ara

Sağlıklı Yaşam Merdiveni (HealthyLivingLadder)Aralık Ayı Hareketliyim Neşeliyim Etkinliği 

 

Okulumuzda sağlıklı yaşam yürüyüşü 

Okulumuz öğretmenleri Ayşe PİRİNÇÇİ ve Serpi TOPUZ'un öğrencileri ile birlikte katıldıkları "Sağlıklı Yaşam Merdiveni" isimli e-Twinning projesi kapsamında bulundukları çevredeki insanlarda sağlıklı bir hayat sürmek için yürüyüş yapmanın önemi ile igili farkındalığı arttırmak için pankartlarla yürüyüş düzenlediler. Yürüyüş sonrası Hareketliyim Neşeliyim etkinliği kapsamında dans eden, spor yapan öğrenciler çevredeki büyüklerine örnek bir davranış sergilediler.

Ara

Kuruculugunu Osman Hayri TOPUZ ve Esra GÜNHAN okulumuz öğretmenlerinden Serpil TOPUZ ve Ayşe PİRİNÇÇİ 'nin ortak olduğu Eğlencem Lapbook ( My Fun Lapbook) adlı etwinning projesi Kasım ayı itibariyle başladı.

Projede öğrenmeyi kalıcı hale getirmek için derslerle ilgili konuları anlatan eğlenceli katmanlı kitaplar tasarlamayı amaçlıyorlar. Öğrencilerimizin öğrenme ihtiyaçları dikkate alınarak oluşturacakları  lapbook çalışmalarında işbirliği , yardımlaşma, paylaşma gibi değerleri kazandırmayı hedefliyorlar. 

Eğlencem lapbook projesine 2 Azerbaycan 10 Türk ortak katılmaktadır. 

Ortaklar, Letafet Veliyeva Sabir Kasaba Alhanov Okulu, Afsana Eyyubova Inshaatchilar Kasaba Mektebi Shamakhi Azerbayacan, Serpil Topuz Elazığ Belediyesi Anaokulu,  Ayşe Pirinççi Elâzığ Belediyesi Anaokulu,  Rukiye Yıldırım Sehit Fuat Oguzcan ilkokulu Şahinbey/ Gaziantep, Zeliha Yetgin Oguzhan Ilkokulu , Fatma Güleç Oğuzhan Ortaokulu, Müberra Özcan Oğuzhan ortaokulu, Fatma Güleç Oğuzhan ortaokulu, Betül Ünlücan Mehmet Akif Ersoy İlkokulu, Huriye Elmas Çelik Cumhuriyet ilkokulu Bucak/ Burdur

Ara

Kuruculuğunu Melek ÖZER ve İspanya ortağı Yollanda Gutiérrez RODRIGUEZ'in yaptığı öğretmenlerimizden Ayşe PİRİNÇÇİ ve Serpil TOPUZ'un ortak olduğu Bir Çocuğun Öyküsü (A Child's of Story)adlı projemin amaci 3-7 yaş arası çocuklarda kitap sevgisi oluşturmak; Okul-aile işbirliği ile aileleri de sürece dahil edeceğiz. Kitap sevgisini ve kitabın hayatımızdaki değerini anlatırken; Farklı yöntem-teknik ve etkinliklerle öğrencilerin somut deneyimler kazanmalarına rehberlik edeceğiz. STEAM ve P4C atölyeleri ile öğrencilere yaparak, yaşayarak ve sorgulayarak öğrenme fırsatı vereceğiz. Çocukların hayal güçlerini, problem çözme becerilerini artırmayı ve onlara 21. yüzyıl yetkinlikleri kazandırmayı planlıyoruz. Kısacası çocuklar bir kitap yazmayı hayal edecekler ve hayallerinin kitap haline geldiğini görecekler. Mayıs ayina kadar sürecek olan projede öğretmenlerimize başarılar dileriz.

 

Ara

Elazığ Belediyesi Anaokulu'nda Dile Gelen Resimler eTwining projesi  okulumuz öğretmenlerinden HİLAL ERCAN tarafından uygulanmaktadır.16/10/2021 tarihinde onaylanan projemize ülkemizin farklı şehirlerinden 10 Öğretmen ,AZERBAYCAN 'dan 6 Öğretmen katılmıştır. Projemizde 5 – 11 yaş aralığındaki çocukların; duygularını,yaşadıklarını,hayallerini,sevinçlerini özgürce ifade edebilmeleri ve bu duygularını okuma, resim çizme, sunum, yorumlama, anlatım vb. etkinliklerle dile getirmelerine yardımcı olmak amaçlanmaktadır. Dört ay sürecek projemizde; öğrenciler içinde bulundukları anı düşünerek hayaller kurmaya, onları düşünmeye sevk ederek duygularını sözlü, resim ya da yazılı olarak özgürce ifade edebilecekleri ortamlar hazırlamayı planlıyoruz. Projemiz sayesinde Öğrencilerimizin,çizim, sunum, yorumlama, anlatım vb. becerilerinin gelişmesini sağlamayı,aynı zamanda öğrencilerin kendi başına karar verme becerileri geliştirip, öz güven duygusu kazanacaklar. Yapılan etkinliklerle öğrencilerin grup çalışmasında etkin olmaları, işbirliği içinde çalışmaları gerçekleştirilecek. Çevre ile de olumlu ilişkiler kuracaklar. Okullar arasında etkileşim gerçekleşecektir..
Bireysel olarak ve grup etkileşimli faaliyetlerle kendini ifade edebilen, çağın teknolojik imkanlarından anlamlı bir şekilde yararlanmayı öğrenen insanlar yetiştirmeyi hedefliyoruz.

Ara

Okulumuz öğretmenlerinden Serpil Yeşilkaya, Letonya kuruculuğunda Romanya-Polonya-Estonya-Slovakya-Hırvatistan-Yunanistan-Ukrayna gibi Avrupa ve Balkan ülkelerinden de katılımcıların olduğu 'Winter in my country' isimli eTwinning projesine başlamıştır.

Ara

Okulumuz öğretmenlerinden Serpil YEŞİLKAYA;  Türkiye-Litvanya iş birliğinde  Portekiz, İtalya, Hırvatistan'dan da katılımcıların bulunduğu eTwinning projesine başlamıştır.

Kas

MİNİKLERİN SANAT KARNAVALI eTwinning projemiz  okulumuz öğretmenlerinden Zeynep Cengiz ve Serpil Yesilkaya'nın katılımı ile başladı. Kuruculuğunu okulumuz öğretmenlerinden Zeynep CENGİZ in yaptığı projede yaratıcılık , her bireyde farklı seviyelerde bulunan bir özelliktir. Öğrencilerin yaratıcılıklarının en üst düzeye ulaşabilmesi için onlara okul ortamında gerekli fırsatlar hazırlanmalıdır. Projenin amacı Okulöncesi ve İlkokul eğitiminde sanatla eğitimin birleştirilerek öğrencilerin yaratıcılığının geliştirilmesini, yaparak-yaşayarak öğrenmelerinin sağlanmasını, öğrencinin bütünsel gelişimini destekleyici ve görsel sanatla estetik duygusunun ortaya çıkarmaktır. Proje; çocukların özel yeteneklerinin keşfedilmesine yardımcı olacak ve doğrudan zihinsel gelişimlerine katkı sağlayacaktır.

Haz

Değerlerimizle Geleceğimiz Güvende Projesi kapsamında bütün değerlerimizin işlendiği ve ortak ürünümüz olan akrostiş şiirlerin ve boyama sayfalarının bulunduğu proje kitabımız Okul Müdürü Taner Genç'e ve Müdür Yardımcımız Gökberk Bahşi'ye proje ortağı Semiha Rizeli tarafından hediye edildi.

Haz

Anakucağından Anaokuluna adlı eTwinning projesi Elazığ Belediyesi Anaokulu Semiha Rizeli ve öğrencileri tarafından uygulandı.Projemiz okulun ilk aylarında okula yeni başlamış öğrencilerin okul kurallarıyla ve temizliğiyle ilgili bilgiler ve etkinliklerle davranışlarında kalıcı olumlu değişiklikler yaratmaktır.Verilmesi planlanan kurallar ve öz bakım becerilerinin yanında dil gelişimi sosyal duygusal gelişim motor becerileri gibi bir çok gelişim alanlarını kapsayan etkinlikleri de içine alan ve farklı web2 araçlarıyla desteklenmesi planlanmaktadır.

Haz

4 Mevsim Yeşeren Sınıfım adlı eTwinning Projesi Elazığ Belediyesi Anaokulu öğretmeni Semiha Rizeli ve öğrencileri tarafından uygulandı.Projemiz,küreselleşen dünyada doğadan uzaklaşan çocuklarımıza doğa sevgisi aşılamak ve sorumluluk bilincini kazandırmayı hedeflemektedir.

Haz

Farklı kültürlerle etkileşimin hedeflendiği   uluslararası  eTwinning  projesi Europe ın My Kındergarden, Türkiye-Polonya işbirliğinde İtalya, Portekiz, Yunanistan, Sırbistan, Slovakya, Litvanya, Romanya, İspanya gibi pek çok Avrupa ülkesinden katılımcılarla gerçekleştirildi..

Projeye okulumuz öğretmenlerinden Serpil YEŞİLKAYA ve öğrencileri  de katılarak çeşitli etkinlikler uyguladılar.

Ana amacı Avrupa'daki farklı ülkeler arasında iletişim kurmak olan proje sayesinde her öğrenci, diğer öğrencileri anaokulundaki bir gün hakkında bilgilendirdi. Farklı ülkeler hakkında bilgiler edinilerek anaokulları arasında uluslararası işbirliğinin kurulması sağlandı..

Proje etkinlikleri öğrenci merkezli, yaparak-yaşayarak öğrenme sistemine   uygun etkinlikler  şeklinde düzenlendi.

Haz

Değerlerimizle Geleceğimiz Güvende Projesi kapsamında Gülen Yüzler Sınıfı öğretmeni Semiha Rizeli, öğrencileriyle birebir güvenli internet kullanımıyla ilgili çalışmalar gerçekleştirdi.Eğitimi bir bütün olarak düşünerek proje kapsamında velilerimize de Rehberlik alanında uzman öğretmenlerimiz tarafından bilgilendirme toplantısı gerçekleştirildi

Haz

Değerlerimizle Geleceğimiz Güvende eTwinning Projesi, Gülen Yüzler Sınıfı öğretmeni Semiha Rizeli tarafından tüm öğrencilerinin katılımıyla uygulandı.9 aylık bir sürede belirlenen değerleri(yardımlaşma,saygı,hoşgörü,dürüstlük,merhamet,çevreye duyarlılık,sevgi,adalet)aylık etkinliklerde yer vererek pekiştirdikten sonra davranış haline dönüştürmeyi hedefledik.

May

Öğretmenlerimizden Ayşe Gürcü ve Zeynep Cengiz "STEM ile Tanışan Minik Yürekler" adlı projelerinde Fen Teknoloji Mühendislik ve Matematik gibi dört önemli dört önemli disiplinin bir araya getirilmesiyle oluşan öğretim modelini öğrencileriyle birlikte uygulamaktadırlar. 21.yy eğitim anlayışı olan STEM uygulamaları ile ögrencilerimize bilgiye daha kolay nasıl ulaşilabileceğini ögretmek amaçlanmıştır. Topluma,insanlığa yaratıcı çözümler üretebilmek; okullarımızda STEM uygulamalarının artırılmasıyla mümkün olacaktir.

May

eTwinning Nerede O Eski Oyunlar Projesi Becerikli Eller Sınıfı Öğretmeni Zeynep CENGİZ  ve öğrencileri projeyi uyguladılar. Projenin amacı Kuşaktan kuşağa aktarabileceğimiz oyunlarımız ile çocuklarımızı teknolojinin olumsuz etkilerinden kurtarmaktır.. Proje kapsamında öğrencilerimiz eski oyunlarımızı öğrendiler.El ele verip çocuklara güvenmeyi, paylaşmayı, sevgiyi, saygıyı, yardım etmeyi, dostluğu ve arkadaşlığı eski oyunlarla  öğretmeyi amaçladılar. Öğretmenimize ve öğrencilerimize teşekkür ederiz.

May

Proje Ortağı olduğum 'Haydi Matematiği Mat Ediyoruz' projemizde amacımız ülkemizde biz öğretmenlerin başta olmak üzere herkesin bildiği önemli bir gerçek ve buna bağlı olarak önemli bir sorun var.Matematik ....Bu düşünceyle baktığımızda bu projeyi hayata geçirmemiz gerektiğini düşünerek yola çıktık.Çünkü çocuklarımızın okul öncesinden başlayarak ezber yöntemlerinden uzak yaparak yaşayarak günlük yaşamlarına dahil ederek ve eğlenerek matematik öğrenmelerini hedefledik. Bunun günümüz şartlarında ne kadar önemli ve gerekli olduğunun bilincindeyiz.Ayrıca pandemi nedeniyle okullarından uzakta kalan çocuklarımızın dersten kopmamalarını uzaktan eğitimlerle sağladık. Oyun ve etkinlikler hazırlayarak web 2 araçlarını kullanarak yürüttüğümüz  bu projede çocuklara matematiği severek eğlenerek ve oynayarak öğretme şansını yakaladık. Projemizde kendi matematik araçarını tasarladılar. Saat yapımı geometrik şekiller ile robot yapımı, geometrik şekillere şiir yazıp seslendirme,  Web 2.0 aracı ile  matematik oyunu hazırlama, doğada matematik çalışmalarını gerçekleştirdik. Projemizi etkili ve verimli şekilde tamamladık. - Zeynep CENGİZ

Şbt

Gülen Yüzler sınıfı öğretmeni Semiha Rizeli 'Değerlerimizle Geleceğimiz Güvende'adlı e-Twinning Projesinde öğrencileriyle katıldığı projede Romanya ve Azerbaycan'dan katılan 2 farklı ülkenin öğrencileri de yer almaktadır.Hayatımızın her anında değerler eğitiminin ne kadar önemli olduğunu biliyoruz.İçinde bulunduğumuz teknoloji çağında yeni nesiller değerlerimizden uzak kalmaktadır.Değerlerini özümsemeden büyüyen nesiller toplum ve kültür bilincini de tam olarak alamamaktadır.Bu nedenle okul öncesinden başlayarak her biri kültürümüzün temel taşı olan değerlerimizle çocuklarımızın büyüyüp yetişmesi ve bir ömür boyu onlara rehberlik etmesini hedefliyoruz.

Ara

e-Twinning Anakucağından Anaokuluna Projesi Gülen Yüzler Sınıfı Öğretmeni Semiha Rizeli ve öğrencileri tarafından uygulandı.Proje kapsamında Pandemi sürecinde yapılması gereken çalışmalar ve alınması gereken önlemeler titizlikle yapıldı.Öğretmenimize ve öğrencilerimize teşekkür ederiz.

Kas

Okulumuz öğretmenlerinden Serpil Yeşilkaya Türkiye'nin farklı illerinden öğretmen ve öğrencilerle birlikte yürüttüğü Stop Corona/Koronayı Durdur projesinin öğrenciler öğretmenler ve velilere bir çok kazanım sağladığını ifade etti. Bu proje sayesinde bir çok web 2.0 aracıyla etkinlikleri daha eğlenceli hale getirdiklerini,öğrencilerin virüse karşı daha bilinçli hareket ettiklerini belirtti.

Kas

Okul müdürümüz Taner GENÇ'in yürüttüğü "Küçük Mucitler İşbaşında" adlı eTwinning projesinin tanıtım videosu.

Ekm

Okulumuz Gülen Yüzler Sınıfı  öğretmeni Serpil Yeşilkaya "Virüslerden Korunuyorum Hastalıkları Kovuyorum" isimli e twinning projesine öğrencileri ile birlikte başlamış bulunmaktadır. Pandemi döneminde öğrencilerin  temizlik-hijyen-sağlıklı yaşam becerileri gibi kazanımları edinmelerini sağlayacak bu projede öğretmenimize başarılar diliyoruz.

Ekm

"Stop Corona/Koronayı Durdur" eTwinning projemizle yaşadığımız salgın sürecinde öğrencilerimizi virüse karşı bilgilendirmeyi, almaları gereken önlemleri etkinliklerle öğreterek gerekli bilinci oluşturmayı hedefliyoruz. Projeyi yürütecek olan okulumuz öğretmenlerinden Serpil Fidan YEŞİLKAYA'ya bu süreçte başarılar diliyoruz.